zaterdag 27 juli 2013

Inchies

Zoals mensen die mij kennen wel weten, ben ik gek op inchies. Dat zijn afbeeldingen op een vierkantje van 2,5cmx2,5cm. Ik heb er in de tijd heel wat leuke creaties van weten te maken, maar doe hier nu niet veel meer mee. Nu zag ik de liftchallenge van deze keer en wat denk je...juist ja inchies! Leuk om hier weer eens een kaart mee te kunnen maken. Dus ik heb m'n best gedaan en doe graag mee aan de liftchallenge met deze kaart. Ook wil ik meedoen met de challenge van Cards ans Scrap, waar het thema tuin was. Nou dat is toch wel te zien aan de vlinders en bloemetjes? Had ik maar zoveel vlinders in de tuin, helaas zie ik er tot nu toe weinig dit jaar.


7 opmerkingen:

  1. Geweldig, Maggy en haar inchie tik. Welcome back inchies! Terug van weggeweest. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door t koude voorjaar maar weinig vlinders, maar ook bijen! Heel jammer!
    Je kaartje even vergroot zodat ik ieder inchie goed kon bekijken. Mooi gedaan, prachtige lift! Tof dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben lavendel in de tuin en daar zoemt het van de bijen en zien we ook heel veel vlinders gelukkig! Jammer dat jij ze niet in je tuin ziet. Je kaartje vind ik ontzettend mooi geworden! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das een goed idee Brenda,lavendel in de tuin! Dat onthoud ik voor volgend jaar. Ik wil vlindertjes!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie inchies heb je gemaakt voor je kaart, prachtig gedaan! Leuk dat je meedoet met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, blijft toch een leuk effect met die inchies! Ik heb er ook een stel, maar doe er eigenlijk te weinig mee. Bedankt voor het meedoen en bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen