zondag 9 november 2014

Less is More week 197

Bij Less is more is deze week de uitdaging: starry starry night en dan een kaart met 1 laag. Dat was best een uitdaging moet ik zeggen. Na eerst een poosje te hebben nagedacht over welke stempel ik wilde gaan gebruiken, heb ik gekozen voor een sterren mask van Stampin "up. Deze heb ik ingekleurd met inkt en er daarna een stempel overheen gezet. Als laatste ben ik de lucht gaan kleuren met distress ink. Op de foto is de dieppaarse kleur van de lucht en de stempel niet goed te zien helaas...



Leuk dat je weer langskwam op mijn blog en graag tot snel!

8 opmerkingen:

  1. This is lovely - very effective

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just blending half of your card is really effective

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super inking and a perfect sentiment!
    Thanks so much for your LIM entry
    Anne
    Less is More Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a yummy starry sky and such beautiful tones
    Love your festive sentiment too.
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What lovely sponging!
    Super scene and a great card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen