maandag 15 december 2014

Less is More week 202 one layer

Nog even en ik kan geen kerstkaartjes meer zien! Wat maak je er ongemerkt toch veel in deze periode. Maar het is gelukkig ook leuk om te doen. Toch zal ik blij zijn als er straks weer ruimte komt om andere kaarten te maken! Nu heb ik een kaart gemaakt voor Less is More. Voor de challenge wilden ze een kaart van 1 laag met als thema sneeuw. Het werd een sneeuwster dus..
Ik wil deze kaart ook mee laten doen bij de creatieve zebra. Daar wilden ze een kaart in niet traditionele kleuren of anderszins apart.






Leuk dat je langskwam op mijn blog!

7 opmerkingen:

  1. Beautiful stamping and colour choice and a super one layer card
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really beautiful... the colours are just lovely!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoud siert!!!
    Leuk dat j meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle kaart.

    Gezellig dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super OLC Margaret, love the colours. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous one layer creation Margaret!
    Thank you so much for joining us this week at LIM
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft een prachtige stempel! Mooi! Dank voor je bijdrage bij DCZ!

    BeantwoordenVerwijderen