zondag 2 augustus 2015

Aan de slag!

Hallo lieve allemaal,

De vakantie zit er weer op. En laat het nu juist weer mooi weer worden?! Toch weerhoud het me er niet van om te doen wat ik van plan ben; kerstkaarten maken! Jaja nu alweer. Maar elk jaar begin ik er te laat aan en moet ik zo haasten op het laatst. Daar heb ik nu echt geen zin in. Daarbij komt dat mijn moeder dit jaar ook wat kaarten van mij wil om te kunnen versturen, dus werk aan de winkel.
Hierbij vast twee kaarten die ik het weekend heb gemaakt. Ik heb hierbij de Bokeh techniek gebruikt. De stempels zijn van Stempin' Up, een wat oudere set The newborn king en de recente set Every blessing. Kleuren inkt die ik heb gebruikt zijn: lost lagoon, wild wasabi en soft suede.
Dus komende tijd zal ik regelmatig een kerstkaart posten denk ik zo!




Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten